| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
Jussi59
|
Lähetetty: 04.04.2010 10:07 Viestin aihe: Foorumi |
|
|
Moi !
Käyn täällä foorumissa harvakseen, no eipä näytä olevan mitään uutta/uudistuksia
Sama vanha sivusto samat levyt/biisit, fanituotteet ovat poistuneet kokonaan
Ehdotuksia on annettu, fanituotteisiin ei taida ottaa Jippu onkeen.
Mitään tietoa ei ole milloin Jipulta tulee uusilevy vai onko semmoista edes tekeillä.
Voi olla että tämä loukkaa jotakin faneja ja ihmisiä, mutta asiahan ei minulle kuulu mutta mie vaan kysyn !!!
Lukeeko itse Jippu näitä ollenkaan???
color=darkred][/color] |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
vainly

|
Lähetetty: 07.04.2010 16:54 Viestin aihe: |
|
|
Kolmas levy tulee mitä ilmeisimmin syksyllä  _________________ niin kuin väärinpäin lentävät linnut
minä syöksyn vastatuuleen |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Tiia Moderaattori
|
Lähetetty: 24.04.2010 14:38 Viestin aihe: |
|
|
Yleensä näille sivuille uudistukset tulevat silloin, kun tulee uusi levy. Mitä nyt näitä muutamia sivustoja olen moderoinut tai muuten vaan niillä käynyt. Kaikki artistit eivät ole omilla foorumeillaan kirjoittamassa, mutta olishan se kiva kuulla päiväkirjan puolella Jipusta aina välillä. Kaikki eivät vain ole luonnostaan aktiivisia netissä, tää on kuitenkin ihan oma maailmansa ja pakottamalla "olemaan läsnä" niin siitä ei ainakaan hyvä tule. Mutta en tiedä Jipun tilanteesta, että miksi on näin hiljaista, uutisia nähtävästi ohjelmatoimisto päivitteli keikkojen osalta.
Ja levy on tulossa syksyllä, en tiedä tarkempaa aikaa. Laitoin jo jonnekin tänne aikasemmin linkin pieneen haastikseen mikä tehtiin, mut sen löytää http://blogit.stara.fi/chaostube ja kun laittaa hakuun Jippu niin löytää kaiken mitä siellä Jipusta on. |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Jussi59
|
Lähetetty: 18.06.2010 18:50 Viestin aihe: |
|
|
| Kiitos vastauksesta, uutta levyä odotellessa |
|
| Takaisin alkuun |