| Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
| Kirjoittaja |
Viesti |
JoBa
|
Lähetetty: 23.05.2007 11:37 Viestin aihe: |
|
|
Varmaan enkelten kaupungissa
ne on vaan jotenki niin ihanat sanat |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
nanapullukka
|
Lähetetty: 05.04.2008 15:17 Viestin aihe: |
|
|
Biiseistä huokuu uskomatonta taikaa, kuin keijujen tanssia. Sanat iskee suoraan sieluun ja saa pauloihinsa...
Henkilökohtainen suosikkini ensimmäiseltä albumilta on "Piiloon", sillä se on kokonaisuudessaa yksinkertaisesti niin mahtava: tarina, musiikki, sovitus, Jipun enkelin ääni.. Täytyy sanoa, että levyllä ei ole kyllä yhtään ainoaa laimeaa biisiä, kaikissa on omaa keijupölyään ja vahva,, mutta herkkä esitystapa.
Jippu on jotenkin onnistunut ihastuttamaan niin paljon, että laulut pyörivät non stoppina päässä .  |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
susannapa932008
|
Lähetetty: 07.12.2008 14:12 Viestin aihe: |
|
|
mun mielestä paras kappale on "mut mä pelkää en" se kertoo niin ku munki elämäst ja se on niin herkkä ja mutenki ihana ihan tulee tippa linssiin ku sitä kuuntelee |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Marjuska
|
Lähetetty: 20.01.2009 11:39 Viestin aihe: |
|
|
Vaikee kyl sanoo ku ne on kaikki nii ihanii.... Mut oisko kuiteski Luovun? Ja Huono mies, toisen säkeistön viimonen lause "Söin niitä jääpaloja mun kokislasista ja yritin jäätyä kii jäätyisinpä mä kii". Kyllähän niitä ihanimpia sanotuksia Jipulla riittää (: _________________ maailma on kauneinta, mitä tiedän. <3 Jippu <3 |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
Enkelisilmä
|
Lähetetty: 14.06.2010 21:58 Viestin aihe: |
|
|
Kaikissa kappaleissa on jotain aivan ihanaa. Mutta jos on pakko valita joitakin niin sanon, että Enkelten kaupunki, Käpertyneenä, Kanna minut ja Ei sydän osannut väistää. Ja Mut mä pelkää en -kappaleessa:
Anteeksi tää heikon laulu
Mut sulle mä laulan sen
Aivan ihana ♥ |
|
| Takaisin alkuun |
|
 |
|